»

Monday 10 September 2012

impian

asslamualaikum dimulakan serta bismillahiramhirahim..
cerita impian,impain smua orang psti mahukan benda yg kita impi2kn selama2nya.
mcm handphone ke, motor ke, basikal je, apa2 pun termasuk brang peribadikan.
Hari ini hari isnin tarikh dia 10.9.12 . aku dh dpat barang yg aku impikan selama ini.banyak gak brang2 aku impikan selama ini macam motor yg baru ini kan.tapi tak apala mungkin hari2 akan ada juga.sekarang ini
aku baru je dapt beli handphone baru setelah sekian lama juga idamkan handphone mahal2kan .
hari ini aku pergila beli handphone tu dkt Mines Serdang.dengan hasil titih peluh aku menyimpan duit.
selalunya aku nak beli brang yg aku impikan kluarga aku
melrang agar duit tu menyimpn.tapi disbbkan aku
impikan barang tu dh lama sangat,aku terpksa nak beli juga.kalu tak sampai bila lagi..
ini lah barang yg aku beli kat mines tu,akhirnya dapt jugakn beli dgn hasil aku.

BlackBerryCurve3G

haa ini handphone baru aku haha smartkan walaupun tkberapa tapi dgn hasil aku kerja simpan plahan2
aku daptkan juga akhirnya.akhir kata,harga handphone iniaku beli dalam 600 je 3g curve kenala pndai cari tmpat murahkan tapi Serius ORIGINAL.KualaLumpur ni banyk tmpat2 murah leh cari.kalu barang kita mahukan tu jadi impian kita,kena la bljar menguruskan wang dgn baik asing2kan mana nak pakai mana yg nak disimpan . smpai sini jela cerita pasl handphone baru aku haha. tapi buat masa sekarng takbleh guna lagi dissbkan kena cas besok mybe boleh hahah nak tk nak kenala tnggu dia dicas dgn baik hahah .assalamualaikum ;)

No comments: