»

Saturday 15 September 2012

Majlis Keselamatan Istiadat Maktab Diraja Malaysia

Assalamualaikum blogger smua, hari ini aku nak cerita pasal Majlis keselamtan Istiadat Maktab Diraja Malaysia.
malam semalam pada pukul 7 malam aku telah hadir ke majlis Maktab Polis iaitu tempat kerja bapak aku.
mjlis ni diadakan pada 14.09.2012 malam semalam.Aturan majlis semua diaturkan oleh bapak aku.
dia la skrip, dia la penghias, dia la atur tempat audio , dia la aturkan jurugmbar segala dlam mjlis tu dia aturkan.
serius aku tkcaya hanya dia sorang saja  boleh diaturkan ckup kata org PERFECT. Kami smua 1keluarga
memakai malam majlis tu baju melayu.malam itu ramai yg hadir ke majlis mmg ckup cntik2 terutama anggota
polis wanita dgn lelaki.Acara tu dimulakan pada pukul 8 malam.Tkbanyak acara yg ada cuma sepatah 2kata then terus makan.pukul 9malam lak acara cabutan bertuah,so tkda menarik langsung bg aku.
aku pun mula la ambil hp aku then caputre la something picture keluarga aku tengah menjamu selera.





No comments: